Uspon Faucija i američke države biosigurnosti - tko stoji iza toga? / The Rise of Fauci and the U.S. Biosecurity State — Who Was Behind It?

Published on 24 October 2022 at 06:30

Dick Cheney, kao potpredsjednik, bio je odgovoran za stavljanje svih istraživanja bioodefenze pod okrilje dr. Anthonyja Faucija i Nacionalnog instituta za alergije i zarazne bolesti, čime je Fauci postao jedini donositelj odluka o bioodefenzu i znanstvenim istraživanjima.

The Rise of Fauci and the U.S. Biosecurity State — Who Was Behind It?

Priča na prvi pogled:

  • Američki fokus na biosigurnost započeo je ozbiljno tijekom druge Bushove administracije. Dick Cheney, kao potpredsjednik, bio je odgovoran za stavljanje svih istraživanja bioodefenze pod okrilje dr. Anthonyja Faucija i Nacionalnog instituta za alergije i zarazne bolesti (NIAID).
  • Fauci je od 2003. odgovoran za civilna istraživanja bioodefenze i rani razvoj medicinskih protumjera protiv terorističkih prijetnji od zaraznih bolesti.
  • Ne postoji značajna administrativna razlika između bioodefenze i znanstvenih istraživanja općenito, a Fauci je bio jedini donositelj odluka za sve to, bez nadzora.
  • Fauci je krenuo Cheneyjevim stopama, koristeći istu taktiku kako bi prevario američku javnost u rat. Cheney je dao lažne informacije novinarima, a onda je iskoristio tu medijsku reportažu kako bi opravdao invaziju na Irak. Fauci je nadzirao pisanje rada u kojem se osuđuje teorija curenja u laboratoriju, a zatim je taj rad koristio kao "dokaz" da je SARS-CoV-2 nastao prirodno.
  • COVID-19 je rat protiv javnosti, u svrhu prisiljavanja na Novi svjetski poredak, vladu Jednog svijeta koju vodi globalistička kabala, gdje je "biosigurnost" opravdanje za uklanjanje ustavnih prava i sloboda.

Kao što je pregledano u "Zašto vladina zdravstvena zaštita ubija više ljudi nego što pomaže", Centri za kontrolu i prevenciju bolesti (CDC) ne bi mogli više pokvariti svoj odgovor na COVID-19 da je pokušao.

  1. kolovoza, direktorica CDC-a dr. Rochelle Walenskyčak je javno priznala neuspjehe agencije, navodeći: "Odgovorni smo za neke prilično dramatične, prilično javne pogreške od testiranja, preko podataka, do komunikacija."

Kako bi spasio obraz, Walensky reorganizira agenciju, ali s obzirom na to u kojoj su mjeri dužnosnici CDC-a lagali, prikrivali i kršili zakone namijenjene zaštiti javnog zdravlja, vrlo je malo vjerojatno da će CDC ikada moći povratiti svoj kredibilitet.

Ukidanje CDC-a

CDC je korumpiran izvan spašavanja, a kao što je primijetio osnivač i predsjednik Instituta Brownstone Jeffrey Tucker, jedini način da se popravi zarobljena birokracija je da je se riješite:

"Svaki ozbiljan napor na okončanju krize mora se baviti problemom administrativne države i njezinom birokratskom moći. Bez tog fokusa, nikakvi reformski napori ne mogu nigdje stići ...

"Razlog je jednostavan: slobodno i funkcionalno društvo ne može koegzistirati s ovakvom nedemokratskom zvijeri na slobodi, donoseći vlastite zakone i trčeći grubo nad pravima i slobodama uz nulti nadzor izabranih čelnika. Dok administrativna država ne bude defangirana i obespravljena, neće biti reprezentativne vlade niti nade za promjene.

"Očito je kako se birokracije neće same reformirati ... Reforma će biti ... kozmetička bez stvarnosti. Neće se baviti središnjim problemom kako je jasno rekao Harvey Risch:

"'podređenost industrije i epidemiološka nesposobnost' ...

"Nakon što je Betsy DeVos napustila Ministarstvo obrazovanja i iznutra promatrala kakva je to katastrofa uistinu bila, rekla je ono što je trebalo reći. Ukinite ga. Ugasite ga. Potpuno ga uništite. Zaboravite na to. Ne čini ništa korisno. Sve što radi može se bolje izvesti na državnoj ili privatnoj razini. Sve je istina.

"Ono što ona kaže o Ministarstvu obrazovanja jednako vrijedi i za još stotinu i više agencija administrativne države. Ljudi u zadnje vrijeme pričaju o ukidanju FBI-a. Sjajno, učinite to. Isto vrijedi i za CDC. Vrijeme je. Sada. Povucite utikač na cijelu stvar i prodati nekretninu.

"Doista ne postoji druga opcija osim nastavka rada onoga što sada radimo. Status quo je nedopustiv. Ako ozbiljan reformski orijentiran Kongres dođe na vlast, ukidanje, a ne reforme, a ne rezove, mora biti polazna točka rasprave ...

"Mora postojati popis koji treba ukinuti i svaka institucija savezne vlade s riječju agencija, odjel ili ured mora biti na njemu ... Samo društvo, koje je pametnije od birokracije, može upravljati ostalima."

Uspon američke biosigurnosne države

Da bismo razumjeli kako i zašto se CDC pretvorio u agenciju koja radi protiv, umjesto protiv javnog dobra, moramo pogledati povijest američkog bioodefenza. Dvojica novinara nedavno su posvetili članke ovom pitanju.

U članku 29. kolovoza, Unherd, Ashley Rindsberg je pregledala kako je dr. Anthony Fauci došao na vlast kao najplaćeniji savezni zaposlenik, sjedeći u "samom vrhu američke infrastrukture bioodefenza", s gotovo neograničenim autoritetom, barem kako se odnosi na znanost; što se financira, a što ne.

"Razumjeti uspon Faucija ... moramo se vratiti u prve mjesece 2000-ih, kada se na vlast smjestila nova sokolska administracija", piše Rindsberg.

George W. Bush došao je na dužnost s Dickom Cheneyjem kao potpredsjednikom. Cheney je već bio ministar obrane pod Georgeom H. W. Bushom.

Prema Rindsbergu, Bushova administracija "došla je na vlast s biološkim oružjem i zaraznim bolestima na prvom mjestu, a Cheney je želio riješiti prazninu u američkoj nacionalnoj sigurnosti koja je ostala zbog nedostatka koherentne strategije bioodefenze u zemlji".

Bioodefense je postao još izraženija briga nakon 11. rujna, kada su pisma s antraksom poslana članovima medija i dvojici američkih senatora.

Od 22 osobe zaražene antraksom, pet ih je umrlo. Prema Rindsbergu, Cheney je "služio kao politički motor koji stoji iza promjene paradigme koja će se uskoro dogoditi u američkoj strategiji bioodefenze".

Bioodefenza za 21. stoljeće

Samo šest dana prije 11. rujna, Joe Biden, tadašnji predsjednik Senatskog odbora za vanjske poslove, vodio je saslušanje o prijetnji bioterorizma i širenju zaraznih bolesti.

Nakon tog saslušanja, u lipnju 2002., predsjednik Bush potpisao je direktivu "Bioodefense za 21. stoljeće", čiji je cilj bio unaprijediti "sveobuhvatan okvir" za američku bioodefenzu, na temelju pretpostavke da bi Amerika mogla biti devastirana napadom bio-oružja.

U direktivi su navedeni "bitni stupovi" američkog programa biorodfena, uključujući svijest o prijetnjama i procjenu ranjivosti, prevenciju i zaštitu, nadzor i otkrivanje, odgovor i oporavak. Godinu prije, u lipnju 2001., viši kreatori politike također su izveli dvodnevnu stolnu simulaciju napada velikih boginja pod nazivom Dark Winter.

"Namijenjeno ... kako bi razotkrila ranjivosti, operacija je pokazala koliko brzo javnozdravstvena katastrofa može dovesti do rasprostranjenog kaosa i društvenog kolapsa. Od toga su napravljene noćne more - i, prema svemu sudeći, to su bile noćne more koje je Dick Cheney imao", piše Rindsberg.

On nastavlja:

"Koliko god bilo značajno, [Cheneyjeva] transformacija američkog okvira za bioodefence bila je dio mnogo većeg repozicioniranja dugoročne geopolitičke strategije, napora koji je također vodio Cheney.

"Nakon raspada Sovjetskog Saveza početkom devedesetih, Cheney, tadašnji ministar obrane pod Vodstvom Georgea H. W. Busha, zajedno s podtajnikom obrane Paulom Wolfowitzom, počeo je formulirati veliku strategiju za razdoblje nakon hladnog rata.

"Ovaj plan, otkriven u zloglasnom dopisu koji je procurio u javnost, ukorijenjen je u jednom strateškom cilju: Amerika bi trebala trajno ostati svjetska velesila. Njezini arhitekti tvrdili su da će SAD to učiniti samo očuvanjem 'strateške dubine' kako bi 'oblikovao sigurnosno okruženje'.

"Početni dopis koji je procurio kasnije je preradio Cheneyjev šef kabineta Scooter Libby, koji je proširio koncept 'strateške dubine' kako bi pokrio ne samo geografski doseg, već i sposobnost vođenja rata s oružjem koje ne samo da bi moglo osakatiti neprijateljske vojne sposobnosti, već i poremetiti njegovu političku, ekonomsku i društvenu stabilnost."

Kako je bioodefense postao Faucijeva domena

Bushova administracija je 2002. godine povećala potrošnju na bioodefenzu na 317 milijuna dolara. Iste godine u Kini je izbio teški akutni respiratorni sindrom (SARS), a 2003. godine, baš kada je SARS bio suzbijen, pojavila se ptičja gripa H5N1.

Zaostale epidemije djelovale su kao gorivo za podizanje biosigurnosne države, a 2003. godine Bushova administracija povećala je godišnji proračun za bioodefense na 2 milijarde dolara - što je u to vrijeme vrtoglava svota.

Bush je također namijenio još 6 milijardi dolara za razvoj i stvaranje zaliha cjepiva u sljedećem desetljeću.

Ali financiranje je bilo samo dio izazova.

Da bi se istinski pripremio za napad bio-oružja, istraživanje je moralo biti provedeno i koordinirano, a u tu je svrhu Cheney sve istraživačke programe bioodefenze doveo u djelokrug jednog entiteta - Nacionalnog instituta za alergije i zarazne bolesti ili NIAID-a, na čelu s Faucijem.

Dakle, od 2003. godine Fauci je odgovoran za "civilna istraživanja bioodefenze s naglaskom na istraživanje i rani razvoj medicinskih protumjera protiv terorističkih prijetnji od zaraznih bolesti i izloženosti zračenju".

Štoviše, kako je objasnio Rindsberg, "što se tiče NIAID-a, nije bilo značajne administrativne razlike između bioodefenze i znanstvenih istraživanja. Potezom Cheneyjeve olovke, svi napori Sjedinjenih Država u bioodefenzu, klasificirani ili neklasificirani, stavljeni su pod okrilje Anthonyja Faucija."

To, ukratko, objašnjava Faucijevu moć.

Kao šef bioodefensne infrastrukture, Fauci je desetljećima imao otvoreni kanal ravno u najviši ured Bijele kuće. Također je izuzet od nadzora.

Za sve ove godine, on je imao carte blanche odobriti i pokrenuti bilo koji bioodefense istraživanja on je htjela, a da nitko mu nije rekao drugačije.

To također objašnjava zašto je najplaćeniji zaposlenik u saveznoj vladi, zarađujući više od samog predsjednika.

Značajan dio Faucijeve godišnje plaće od 417,600 dolara je naknada za njegovo istraživačko vodstvo u bioodefenima.

COVID-19 je Faucijev najveći neuspjeh

Kao glavni pas istraživanja bioodefenze, Faucijev je posao bio spriječiti covid-19 da razori SAD.

Umjesto toga, 2017. samouvjereno je najavio da će se tadašnji predsjednik Trump "bez sumnje" morati suočiti s "iznenadnom epidemijom zaraznih bolesti", a zatim je nastavio izdavati neprestani niz oprečnih preporuka kao šef tima Bijele kuće za odgovor na koronavirus.

Fauci je također vodio napore za suzbijanje rasprave o podrijetlu COVID-19, kako je detaljno opisano u "Lažljivcima, propagandistima i Velikom resetu".

U siječnju su republikanci Odbora za nadzor Zastupničkog doma objavili e-poštu Nacionalnog instituta za zdravlje (NIH) koja pokazuje da su Fauci i sada već bivši direktor NIH-a Francis Collins predvodili napore da se zakopa teorija curenja u laboratoriju, iako je konsenzus početkom veljače 2020. bio da je virus vjerojatno procurio iz laboratorija u Wuhanu - i da se čini da je genetski projektiran.

Dana 4. veljače 2020. godine Fauci i Collins primili su nacrt članka "Proksimalno podrijetlo SARS-CoV-2", kasnije objavljenog u Nature Medicine.

Originalni nacrt nikada nije objavljen u javnosti, ali imamo Faucijev odgovor e-poštom, u kojem se usprotivio uključivanju serijskog prolaska kroz humanizirane miševe.

U svom konačnom obliku, članak Nature Medicine okruglo je odbacio ideju da je virus nastao u laboratoriju, predlažući umjesto toga da se morao prirodno razvijati, iako za to nisu postojali stvarni dokazi.

Opasnosti istraživanja bioodefenze su očite

Godinama su brojni kritičari upozoravali da bi istraživanje bioodefenze moglo rezultirati upravo onim što pokušavamo izbjeći, a to je epidemija zaraznih bolesti, jer su čak i laboratoriji s najvećom sigurnošću skloni curenju i nesrećama.

Jedan od takvih kritičara je Richard Ebright, profesor kemije i kemijske biologije na Sveučilištu Rutgers.

Godine 2003. upozorio je da rastući bioodefenski pothvat, iako dobronamjeran, "može perverzno imati upravo suprotan učinak".

Fauci, uvijek branitelj rizičnih istraživanja (i kao što sada razumijemo, iz sebičnih razloga), odbacio je Ebrightovu zabrinutost kao "lažnu".

Danas Faucijeva smjena zvuči šuplje, jer dokumenti dobiveni različitim Zakonom o slobodi informiranja ili FOIA-om pokazuju da su on i Collins bili više nego malo nervozni zbog toga što su ljudi otkrili da financiraju istraživanja o koronavirusima.

Kako je izvijestio SAD Pravo na znanje:

"U najranijim danima pandemije Anthony Fauci i Francis Collins poslali su e-mail o koronavirusima koji se proučavaju na Institutu za virologiju u Wuhanu i o tome jesu li usmjerili novac u laboratorij, e-mail koji je dobio SAD. Emisije "Pravo na znanje".

"Collins... i Fauci ... razmijenio je e-poštu 1. veljače 2020. o preprintu čiji je autor Zhengli Shi, direktor Centra za zarazne bolesti Instituta za virologiju u Wuhanu. U preprintu su opisani koronavirusi šišmiša koji se proučavaju u laboratoriju, uključujući koronavirus 96% genetski sličan koronavirusu koji uzrokuje COVID-19.

"E-mailovi pokazuju da su Collins i Fauci bili zabrinuti zbog veza između Instituta za virologiju u Wuhanu i NIH-a." U slučaju da niste vidjeli ovaj preprint od prije tjedan dana', rekao je Collins u e-poruci Fauciju od 1. veljače 2020. "Nema dokaza da je ovaj rad potkrijepio NIH" ...

"Otprilike dva sata nakon razmjene e-pošte Collins i Fauci pridružili bi se tajnoj telekonferenciji sa skupinom virologa koji su pomno ispitivali novi koronavirus. Telekonferencija je dotakla visokoprofilni poticaj da diskreditira hipotezu o curenju u laboratoriju.

"Otkriće da su Collins i Fauci raspravljali o tome je li NIH financirao rad na koronavirusima sličnim SARS-CoV-2 u laboratoriju u Wuhanu u satima prije sugerira da je politika možda bila u igri."

 

 

How Cheney tricked us into war

The second article to take a deep dive into the links between Cheney and Fauci was published by Sam Husseini on Sept. 7.

Husseini, however, throws his searchlight on the way both of these characters have used lies to further the biosecurity agenda:

“Twenty years ago, the ‘Cheney-Bush junta’ … launched its propaganda campaign to invade Iraq … Sept. 8, 2002, The New York Times ran on its front page the story ‘U.S. Says Hussein Intensifies Quest for A-Bomb Parts’ …

“That same day, then Vice President Dick Cheney appeared on Meet the Press … hyping the New York Times story as evidence that Hussein was attempting to acquire ‘the kinds of tubes that are necessary to build a centrifuge and the centrifuge is required to take low-grade uranium and enhance it into highly-enriched uranium which is what you have to have in order to build a bomb.’ Colin Powell and Condoleezza Rice followed Cheney’s lead on other shows.”

The problem, we now know, is that the “anonymous source” quoted by The New York Times lied. Worse, Cheney himself appears to have been that source.

In other words, Cheney leaked the false story to the press and then used that news coverage to support his recommendation to invade Iraq.

“Even the mainstream Bob Simon of CBS would later remark to Bill Moyers about Cheney: ‘You leak a story, and then you quote the story. I mean, that’s a remarkable thing to do,’” Husseini writes, adding:

“Remarkable is actually an understatement. It’s engaging in a de facto conspiracy to deceive the U.S. public into war.”

Fauci caught employing the same trick

Taking a page straight out of Cheney’s handbook, Fauci used the exact same trick when, in April 2020, he was asked to address the suggestion that SARS-CoV-2 was manmade.

Fauci went on to cite “a study … where a group of highly qualified evolutionary virologists looked at the sequences there and the sequences in bats as they evolve.

And the mutations that it took to get to the point where it is now is totally consistent with a jump of a species from an animal to a human.”

That paper was “The Proximal Origin of SARS-CoV-2” that I just discussed above — the paper that Fauci and Collins edited prior to its publication in Nature Medicine.

So, Fauci edited the paper and then he used that paper as “evidence” to support his irrational stance that the virus occurred naturally.

Just as Cheney engaged in a “de facto conspiracy to deceive the U.S. public into war,” Fauci engaged in a de facto conspiracy to trick the public into giving up our freedoms and livelihoods in the name of biosecurity.

So, as noted by Husseini, “One thing that should be kept in mind as one parses through the claims and ‘exposés’ is that some are de facto cover stories.”

‘Biodefense’ has become a war machine against the public

Now, nearly three years into the COVID-19 debacle, it’s clear that this is indeed a war.

To je rat protiv američke javnosti, u svrhu prisiljavanja na Novi svjetski poredak, vladu Jednog svijeta koju vodi globalistička kabala, gdje je "biosigurnost" opravdanje za uklanjanje ustavnih prava i sloboda.

Isti rat vode vlade širom svijeta, protiv vlastitih građana, iz istog razloga i s istim ciljem.

Fauci poput Cheneyja prije njega je odgovoran što nas je uveo u ovaj rat, i što nas je držao u njemu, koristeći laži i propagandu.

Rat u Iraku - pokrenut pod lažnim izgovorom - trajao je osam godina.

Nema sumnje, COVID-19 mogao bi biti nanizan i toliko dugo, osim ako mase konačno ne prepoznaju istinu.

I, da bismo se vratili tamo gdje smo započeli, institucije koje su olakšale ovaj rat američkoj javnosti moraju biti ukinute i rastavljene, a pojedinci odgovorni u njima pozvani su na odgovornost za svoje uloge.

To uključuje ne samo Faucija i Walenskog, već i mnoštvo drugih.

 

Source: The Rise of Fauci and the U.S. Biosecurity State — Who Was Behind It?

 

Add comment

Comments

There are no comments yet.